MAXER.hu
ENGLISH
WEBMAIL
SHOP
10

KOSÁR

pixelranger.co
MAXER Üzleti 
14.700Ft
Összesen:
brutto végösszeg:
14.700 Ft + ÁFA
18.669 Ft
Kosár tartalmaMegrendelés
Vissza a MAXER.hu -ra

GYIK
BLOG
SHOP
webmail
control

Készítsd elő weboldaladat a nagy karácsonyi forgalomra! Megmondjuk, mit tégy.

MAXER BLOG > Hasznos tippek > Készítsd elő weboldaladat a nagy karácsonyi forgalomra! Megmondjuk, mit tégy.

2016/11/30 Hasznos tippek forgalom, Karácsony, költés, ünnep, vásárlás

Az online vásárlók több mint 2.7 milliárd dollár értékben vásároltak az elmúlt évben, ez 14 százalékkal múlja felül a 2014-es adatokat. Ha ezt kombináljuk a Hálaadás Ünnepének eüzleti adataival, a webes vsásárlók 4.45 milliárd dollárt zúdítottak bele az Egyesült Államok gazdaságába és ennek 40 százaléka  a korlátozott idejű akciók vagy kifutó termékek  nagy árleszállításaiból származott.

Ezek az adatok évről-évre folytatólagosan növekednek, így rengeteg múlik weboldalad teljesítményén. Itt az ideje tehát, hogy előkészítsük az oldalt az ünnepi forgalomra. Ha bizonytalan vagy, hol is kezdd, a következő tippek segítenek abban, hogy az ünnepi torta egy szeletét te is kiélvezhesd.

karácsonyi forgalom

  1. Készülj fel a nagy forgalomra

Kezdjük az alapokkal. Egészen biztosnak kell lenned abban, hogy a tárhelyszolgáltatód kezelni tudja a lehetséges forgalmi kiugrásokat. Ha megosztott tárhelyszolgáltatást használsz, beszélj a szolgáltatóddal, hogy nem fordulhat-e elő olyan eset, amikor az oldal nagyon lelassul, mivel egy másik cég hatalmas tömegeket vonz az oldalára az adott időpontban. A lassú betöltési idő tönkreteheti a potenciális eladási lehetőségeket.

  1. Optimalizálj a mobilos felhasználóknak

Az emberek manapság több időt töltenek az interneten mobil eszközön mint desktop PC-n (51 százalék áll szemben a 42-vel). Ezért kell optimalizálnod oldaladat, mert ha nem teszed, a potenciális ügyfeleidet egyenesen a konkurencia karjaiba lököd. Valójában a helyzet az, ha nincs mobil optimalizált oldalad, az olyan, mintha bezárnád a webáruházadat egy napra minden héten. Hogyan tudnál tőkét kovácsolni a korlátozott időintervallumban igénybe vehető ajánlataidból, ha nem éred el a  mozgásban lévő közönséget?

  1. Méretezd át a képeidet!

A csodaszép képek nagy kedveltségnek örvendenek a netezők körében, de ha nem megfelelő a méretük, akkor valójában csak lelassítják az eladásokat, amikor minden másodperc számít (a látogatók 47 százaléka elhagyja az oldalt két másodpercen belül, ha az nem töltődik be).  Legkevesebb az, hogy legalább átméretezed a fontos oldalaidon lévő képeket, ilyen a főoldal, a rólunk rész, az időszakos tartalmak. Vésd eszedbe, hogy a képek mérete nem lehet nagyobb, mint a feltöltő konténer. Ha az üzleti oldaladon nincs automatikus kép átméretező eszköz, akkor szerezz be egyet, pl. innen: jpegmini.com vagy compressor.io.

  1. Egyszerűsítsd a betűket

Persze, az egyedi betűtípusok lehetnek nagyon látványosak is, de az egyszerűség gyakran jobb felhasználói élményhez vezet. Egy-két egyedi betűtípus nem okozhat gondot, de ügyelj rá, hogy korlátozottan használd őket.

  1. Helyezz hangsúlyt a szavahihetőségre és a biztonságra

Ha valaki elkölti a pénzét és megadja a hitelkártya adatait egy e-commerce oldalon, akkor szeretné tudni, megbízhat-e az eladóban. Használj megbízhatósági jeleket az oldaladon, előnyödre válnak. Használj továbbá SSL tanúsítványt a biztonságos vásárlásokért. A netes vásárlók egyre inkább szeretnek találkozni a kis zöld ikonnal a böngészőben.

  1. Légy közösségi!

Hozd mozgásba most a tartalmaidat, ne két nappal a Black Friday előtt és írd ki a honlapodra az elkövetkezendő eladások részleteit, s ezt fejeld meg még minden közösségi platformmal, hogy elkápráztasd a látogatóidat. Használj automatizált közösségi média eszközöket azért, hogy elérd a kívánt közönséget, amikor leginkább a neten keresnek jó vásárlási lehetőségeket. Megkockáztathatod például az If-This-Then-That (Ha-Ez-Akkor-Az) Twitter triggert, hogy villámgyors eladásokat produkálj.

Koncentrálj azon közösségi oldalakra, amelyek a legnagyobb bevételi lehetőségeket sejtetik. Például a Facebook dominál, ha a közösségi média online eladásokról van szó (a közösségi médiában tett eladások 85 százaléka megy át a Facebookon).

  1. Világosan add meg a visszaküldési szabályzatot

Ennek alig hiszem, hogy további magyarázat szükségeltetnék. A vevők úgy akarnak jól járni, hogy ne kelljen aggódniuk amiatt, hogy valami olyasmit vettek, ami nem elégíti ki az igényeiket. Tedd a visszaküldési szabályzatodat egyszerűvé, világossá és könnyen elérhetővé.

  1. Koncentrálj a  kulcsszavakra

Először is nézd át az online eszközeidet, amelyeket erre a célra szoktál használni, mert a  kulcsszavaknak működniük kell az ünnepek alatt is. A kulcsszavak keresésére ilyen nagyszerű online eszközök például a Google Adwords KeyWord Planner, az Ubersuggest vagy a HitTail. Ha egyszer megvan a listád a legjobb kulcsszavakról és frázisokról, nem csak arra használhatod őket, hogy optimalizáld a weblapodat, de arra is, hogy blogbejegyzéseken öteletelj.

Fókuszálj a  termékleírások és honlapod tartalmának frissítésére, használj kulcsszavakat lapod head részében, az elsődleges tartalomban, az alt text-ben, az URL-ekben és az oldalcímekben. Az alt text életbevágóan fontos, ha videókat vagy fotókat tartalmaz az oldalad, mert megnöveli a kereshetőséget. A Google rangsorolási prioritásainak egyik építőköve, a hogyan építsünk fel nagyszerű alt text szöveget, mivel a keresőmotorok figyelik az alt text-ben lévő szavakat és megpróbálják kikövetkeztetni miről szól a kép és legfőképpen, miről szól a tartalom, amely a szöveget kíséri. A lényeg, hogy az alt text beleilleszkedjen a kulcsszavak tekintetében felállított stratégiádba.

Az ünnepi kulcsszó keresés lázában égve van itt néhány tipp neked a kezdéshez. Nézd meg, hogy mely kulcsszavak vezettek a legtöbb eladáshoz (nem csak forgalomhoz) az elmúlt évben és használd fel őket a weblapodon, termékleírásokban és reklámszövegekben. Használd az online kulcsszó kereső eszközöket, amelyeket fentebb bemutattunk  és keress ünnephez kötődő kulcsszavakat és frázisokat mint például a “legjobb ajándékok”, a “Karácsonyi ajándék”, “ajándékok férjeknek/anyukáknak” és használd őket a már bevált és használt kulcsszavaid mellett. Hozz létre blogbejegyzéseket, amelyek értékesek a célközönséged számára és rejtsd bele releváns kulcsszavaidat. S végül, hozz létre célzott SEO és PPC stratégiát.

  1. Frissítsd a Teljesítési Szabályzatot

A nemzetközi trendek szerint az egyik legnagyobb vásárlói elvárás 2016-ban a szállítás és a teljesítés lehetőségeit célozza meg. A vásárlók olyan rugalmas intézési rendszert akarnak, amely magában foglal olyan opciókat mint a házhozszállítás, üzletben való átvétel és egy napos kiszállítás. Ezért oszd meg  a teljesítés feltételeit egy linken keresztül a bevásárló kocsiban vagy add hozzá a Gyakran Idézett Kérdések szállítási és visszaküldési oldalához, amely megválaszolja ezeket a kérdéseket. Tedd fel magadnak a kérdést: “A vásárlóim megtalálják a  választ problémáikra kevesebb mint 20 másodperc alatt?” Ha nemleges a válasz, akkor dolgozd át a navigációt a könnyebb eligazodás érdekében.

Ha megfogadod ezt a kilenc tippet, készen fogsz állni weblapod látogatóinak rohamára, ha a karácsonyi vásárlási szezon beköszönt.

← Előző bejegyzés

Következő bejegyzés →

Friss bejegyzések

  • Frissítettük az ÁSZF-et
  • Kétfaktoros hitelesítés a phpMyAdmin használatához
  • Az SPF rekord és beállítás
  • Miért lassú a WooCommerce oldal?
  • SEO alapok: Válassz jó domain nevet!

Rovatok

  • Biztonság
  • Control Center
  • Egyéb
  • Életmód
  • Gyakori kérdések
  • Hasznos tippek
  • Hírlevelek
  • Kiemelt ajánlatok
  • Közlemény
  • SEO
  • Technológia
  • Tudástár
  • Újdonságok
  • Uncategorized
  • Üzlet
  • webdesign

linkfelhő

adatbiztonság biztonság blog cloud CloudTeam felhő tárhely Control Center céges felhő design email tárhely facebook felhő szolgáltatás cégeknek felhő szolgáltatás előnyei felhő tárhely felhő tárhely felhasználó fenntartható fejlődés fájl megosztás fájlmegosztás fájlmegosztás a felhő tárhelyen fájlmegosztás emailben fájlszinkronizáció fájlszinkronizálás internet kétfaktoros hitelesítés Linux VPS mappa megosztás mappa megosztás a felhőben mappa megosztás a felhő tárhelyen mappa megosztás emailben mappa megosztás email címre marketing Maxer MAXER felhő tárhely MAXER VPS seo spam szűrés ssd tárhely verziókövetés virtuális privát szerver vps vps hosting VPS szerver VPS szolgáltatás webdesign wordpress zsarolóvírus

rss, feliratkozás

  • RSS FeedRSS Feed
  • Atom FeedAtom Feed
  • Add to Google Reader/HomepageAdd to Google
  • Add to My YahooMy Yahoo
  • Facebook Fan PageFacebook

Amivel dolgozunk


Telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon
9:00-17:00 között: +361257 9913 
© 2003-2017 MAXER Hosting Kft.
Non-Stop ügyfélszolgálat e-mailen: support@maxer.hu